Termeni și Condiții
Livrare si costuri transport. Toate coletele din stoc sunt expediate in 1-3 zile lucratoare prin curier rapid cu acoperire in toata tara. Costuri de transport: pentru produsele care nu depasesc ca valoare 300 lei pentru a se putea incadra la transport gratuit ,media costurilor este de 24 lei – pentru livrare in localitatile fara km suplimenatri Pentru localitatile pentru care curierul percepe km suplimentari costurile de transport vor creste. Clinetul va fi informat de costul de livrare inainte de expedierea comenzii. Va rugam sa verificati integritatea coletelor la momentul livrarii de catre curier si dupa caz, sa refuzati primirea si sa ne anuntati imediat in caz ca pachetul a ajuns deteriorat.
TERMENI SI CONDITII GENERALE
Termenii si conditiiledin cadrul acestui website sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014privind drepturile consumatorilor (persoane fizice) în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, conform OG 21/1992 privind protectia consumatorilor si conform Legii 449/2003 privind garantiile si drepturile asociate acestora. Prezentele acte normative nu se aplica persoanelor juridice. Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanta reprezinta orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia profesionistul se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul se angajează să plătească preţul acestora. Momentul incheierii contractului reprezinta confirmarea acceptarii comenzii de catre societatea noastra telefonic sau prin e-amil dupa verificarea formularului de comanda transmis de catre client. Emiterea automata a confirmarii/procesarii de inregistrare a comenzii nu echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si comparator. Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul www.truegsm.ro , cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate, respectiv prin telefon sau email.
Termene
Toate termenele incluse în termeni si conditii se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastra prelungeşte termenul în mod corespunzător.
Confirmare comanda
In momentul finalizarii unei comenzi pe site-ul www.truegsm.ro , primiti prin e-mail sau SMS o confirmare de inregistare a comenzii. Acesta este doar un mesaj de confirmare ca datele personale au fost inregistrate cu succes si nu de confirmarea comenzilor, stocului , prețului sau disponibilitatea produselor. In funcție de disponibilitatea produselor din stoc, vom reveni la dumneavoastră cu o confirmare telefonică sau prin e-mail.
Politica de retur
Dacă doresti sa returnezi un produs catre True GSM indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Conditii de returnare a produselor:
NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
– produsul nu va prezenta semne de uzura
– produsul nu va fi deteriorat
– produsul nu va fi folosit, in caz ca ai comandat un produs si nu il mai doresti sau nu se potriveste cu ce doresti atunci il poti returna dar fara a il folosi
(ne rezervam dreptul sa refuzam produse care au urme de folosire sau deteriorare, va rugam in mod repetat in caz de retur sa NU se foloseasca produsul sau sa se deterioreze ambalajul acestuia, inclusiv produsele ce au ambalajul rupt/deteriorat si nu se mai pot recomercializa)
– instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului prin e-mail la office@truegsm.ro
– returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
– retururile se vor face numai impreuna cu factura primita
Modalitate de returnare:
– te rugam sa completezi formularul de la finalul acestei pagini
– ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu RAMBURS 0 Lei, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda
(Este necesar ca dumenavoastra sa faceti cererea de ridicare a coletului la firma de curierat aleasa de dumneavoastra)
– de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (in maxim 14 zile calendaristice)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata (vezi mai jos).
– pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare**
Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta. Cu mare placere oferim si schimbul de produse.
*ATENTIE : IN CAZUL SCHIMBARII DE PRODUSE, CLIENTUL ESTE OBLIGAT SA NU FOLOSEASCA PRODUSUL PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, SA TRIMITA PRIN CURIER PRODUSUL IN ACCEASI CONDITIE SI STARE IN CARE L-A PRIMIT, SA NU DESFACA AMBALAJUL SAU SA RUPA SIGILIILE SI SA NU DETERIOREZE IN VREUN FEL PRODUSUL.IN CAZ CONTRAR NE REZERVAM DREPTUL SA REFUZAM SCHIMBAREA ACESTUI **PRODUS, IN CAZUL SCHIMBARI DE PRODUSE, CLIENTUL VA SUPORTA TRANSPORTUL PANA LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT CU COSTUL DE TRANSPORT IN VALOARE DE 19.99 LEI.
Coletele ce contin produsele returnate se vor desface cu filmare video, pentru a evidentia orice problema in cazul in care exista cu produsul/produsele sosit.
Adresa firmei pentru retur:
TRUE GSM,
BLD CAROL I nr:109
Nr:07614166o
Multumim!!
Daca ati facut cererea de retur, este necesar ca dumneavoastra sa chemati curierul pentru ridicarea coletului.
Costul de expediere este suportat de dumneavoastra.
Daca produsul sau produsele au sosit cu probleme sau defecte, va rugam intai sa ne contactati la 0761416650
Program luni-vineri 9:30-17:30
Obligatiile noastre in cazul retragerii
Exceptii de la retragere
Clientul este direct responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora , iar vanzatorul va face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor care nu va fi descurajanta pentru dvs astfel incat sa va impiedicam exercitarea dreptului de retragere.
Diminuarea valorii se va percepe pentru produsele returnate care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate sau alte aspecte care sunt mentionate si in certificatul de garantie, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si ulterior revandut ca produs nou. Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3. De asemenea nu se returneaza produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, asa cum sunt ele prezentate in platforma online.
Preturi
Preturile afisate pe site aferente produselor, sunt preturile finale. Depunem toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. In cazul in care totusi se intampla sa apara neconcordante, va rugam sa ne contactati si sa ne comunicati. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in situatia in care tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului sau datele furnizate de catre Client/Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte.
– In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, vanzatorul isi rezerva dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. -produsul/produsele comandate nu se mai afla pe stoc fizic sau stoc furnizor.
Conditii de livrare
Vom livra produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către dvs, fără întârziere nejustificată şi în orice caz in termenii mentionati la sectiunea “Livrare si costuri de transport” sau în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. In cazul în care nu ne indeplinim obligatia de a livra produsele la momentul convenit cu dvs sau în termenul de maxim 30 zile, dvs aveti dreptul de a solicita efectuarea livrarii într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care nu vom livra produsele în termenul suplimentar respectiv, aveti dreptul, după caz, la rezilierea contractului. La rezilierea contractului, societatea noastra va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului cu dvs şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului.
Transferarea riscului
Livrarea produselor catre client este responsabilitatea noastra. În cazul contractelor în care societatea noastra livrează produsele către dvs prin intermediul unui societati de curierat , riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat abia în momentul în care dvs sau o parte terţă desemnată de dvs, alta decât transportatorul, intră
în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul va este transferat in cazul exercitarii dreptului de retragere din contract, în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către societatea noastra, fără a aduce atingere drepturilor dvs faţă de transportator.
Colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti. Site-ul nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. Societatea noastra respecta prevederile Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, fiind inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Clientii sunt asigurati de confidentialitatea datelor furnizate, acestea sunt solicitate exclusiv in scopul procesarii comenzilor si livrarii produselor la locul agreat impreuna cu reprezentantul societatii.
Garantii
Toate produsele vandute pe acest site, sunt produse noi sau Sh, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, garantia legala de conformitate pentru persoane fizice este de 1- 3 luni . Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe acest site este de 3 luni, iar in consecinta perioada de garantie este de 3 luni. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele dvs, atat pe durata garantiei, cat si post garantie contra cost. In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificati, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 1 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs, este necesar sa prezentati: produsul cu toate accesoriile incluse, certificatul de garantie plus copie dupa facture.
Litigii:
Orice litigiu aparut intre Clienti si furnizor va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.
Dreptul de a actualiza continutul site-ului
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului, fara o notificare prealabila a utilizatorilor sau clientilor. Societatea nu va putea fi considerata responsabila pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari efectuate de de catre administratorul website-ului. Intregul continut al site-ului www.truegsm.ro este proprietatea True Gsm Sud SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Folosirea fara acordul www.truegsm.ro a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal). Astfel, sunt interzise in mod expres: accesarea site-ului www.truegsm.ro de catre dispozitive sau programe automate, sau copierea manuala a continutului, precum si citirea sau publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Fotografiile si datele sunt folosite cu acordul furnizorului, fie direct, fie prin reprezentantii sai din Romania.
Frauda:
Incercarea de a accesa datele cu caracter persoanl a altui utilizator sau de a modifica continutul acestui site , de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul ,va fi considerata o tentativa de frauda si pot atrage cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.
Garanții Huse The Bandit
La The Bandit facem tot posibilul să facem bunuri pe care să le folosiți în fiecare zi și să vă bucurați cât mai mult timp, de aceea va oferim garanție care acoperă defectele de fabricatie timp de 3 luni de la livrarea produsului.
Garanția oferită pentru produsele The Bandit acoperă doar daunele produse din fabrica de la producător, materialul lipit necorespunzator, manopera etc și nu se aplica daunelor provocate de folosirea și neglijarea produselor in timp.
Daunele ce nu sunt acoperite de garanție sunt uzura in timp, soluțiile chimice, expunerea la razele solare excesivă, umiditate ridicată, temperaturile extreme etc.
Produsele noastre vin realizate cu un material natural ceea ce prin urmare exista posibilitatea de a veni cu cute, iregularități in textura, forma, culoare care sunt aspecte naturale ale pielii și nu reprezintă defecte ce pot fi acoperite de garanție.
The Bandit nu își asuma răspunderea pentru neglijarea, folosirea improprie și pierderea acestora sau orice alt factor diferit de tipul de defect din fabrica.
Reparațiile se fac la firma noastră din Craiova , odată ce primim produsul înapoi de la dvs., va dura ceva între 2-4 săptămâni pentru a repara produsul în funcție de problemă. Uneori, tot ceea ce trebuie făcut este o mică reparație simplă a cusăturilor, care poate fi făcută la magazinul local de reparații de piele.
Uneori, din cauza selecției vaste de culori și piele oferite în secțiunea noastră de produse personalizabile, este posibil să nu avem aceeași piele/culoare disponibilă pentru a face o reparație, astfel încât este posibil să fim nevoiți să folosim o culoare diferită care poate să nu se potrivească 100% cu produsul original.
Politica noastră de retur
Politica noastră de retur durează 20 de zile. Dacă au trecut 20 de zile de la achiziție, din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
În nicio circumstanță răspunderea noastră nu va depăși valoarea vânzării inițiale.
Toate articolele returnate trebuie să aibă un ARM (Autorizație de returnare a mărfurilor) corespunzătoare emisă de noi pentru a garanta returnarea.
Produsele deteriorate ca urmare a abuzului, utilizării greșite, reparațiilor/întreținerii necorespunzătoare, instalării sau modificării/modificării vor fi ANULATE din politica noastră de returnare și garanție. Acest lucru este valabil atât pentru stocul nostru, cât și pentru comenzile personalizate.
Anulare, modificare sau returnare comenzi personalizate:
The Bandit procesează produse personalizate în 12h ore de la plasarea comenzii online. Prin urmare, anulările pentru rambursări complete sau modificări ale comenzilor online personalizate nu sunt posibile .
După acest cadru, articolul va fi început producția; în acest moment produsul aparține exclusiv clientului care l-a comandat (clientul care a comandat produsul este singurul proprietar al carcasei chiar dacă acesta nu a fost încă expediat) orice cerere de anulare sau modificare va atrage o taxă de anulare.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la adresa de unde a fost trimisă.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale (dacă este cazul)
Produse cu semne evidente de utilizare
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre
Orice articol care este returnat la mai mult de 20 de zile de la livrare
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați.
Informatii garantie
Toate produsele vandute pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, garantia legala de conformitate pentru persoane fizice este de 2 ani de la data vanzarii produsului cu exceptia cazurilor in care durata medie de utilizare a produsului este mai mica 3 luni. Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe acest site este de 3 luni, iar in consecinta perioada de garantie este de 3 luni. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele dvs, atat pe durata garantiei, cat si post garantie contra cost. In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificati, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi.
Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs, este necesar sa prezentati: produsul cu toate accesoriile incluse, certificatul de garantie sau factura.
Produsele nu intra in garatie daca nu sunt folosite corespunzator :
-Soc mecanic (Lovituri foarte puternice care au produs dispozitivului patarea ecranului sau dungi , nefunctionarea corespunzatoare sau alte probleme ) =ANULAREA GARANTIEI
-Contact cu lichide ( La contactul cu lichide sub orice forma duce la anularea garantiei) = ANULAREA GARANTIEI
-Incarcarea la masia sau cu accesorii ne conforme cu produsul cu produsul achizitionat.
= ANULAREA GARANTIEI
-Produsele nu intra in garantie daca le-a scazut procentul la baterie deoarece la telefoane le scade procentul din cauza utilizarii sau imbatranirii lor sau incarcari necorespunzatoare.
Bateriile sunt elemente care se schimba la orice dispozitiv si nu intra in garantie.